Přehled našich řešení:
Hygienická řešení pro vaše prostory
Vzhledem k opakované situaci s pandemií, kdy se řeší minimální odstupy a hygienické předpisy, jsou nezbytná řešení pro dodržování těchto pravidel. Proto jsme vyvinuli různé produktové řady, které to usnadňují.
Objevte náš široký výběr dávkovačů dezinfekčních prostředků, podlahových značek a dalších produktů.

Podlahové pásky, značky a další
Design poboček a lobby
Systémy značení
Informační rámečky
Pomocí chytrých konceptů můžete změnit design prodejní místnosti a nabídnout zákazníkům jednotný vzhled. Použijte DURAFRAME® k přehlednému a inovativnímu zobrazení nejnovějších informací.
- Prezentujte informace kvalitním a profesionálním způsobem.
- Rychlé vkládání a výměna dokumentů pomocí výklopného magnetického rámečku.
- Snadné připevnění na hladké povrchy.
Dveřní cedulky a podlahové stojany
Dveřní cedulky u jednotlivých kanceláří v bankách ukazují, kde se nacházejí konkrétní poradci, aby vaši zákazníci mohli snadno najít cestu po budově. Kromě toho štítky na dveřích působí profesionálním dojmem. Pomocí našeho bezplatného online softwaru pro označování DURAPRINT® můžete snadno a rychle vytvořit a následně vytisknout štítky pro všechny dveřní cedulky.

Další produkty pro vybavení budov
Vybavení kanceláří zaměstnanců
- Základní vybavení: stůl, kancelářská židle, skříně a stolní lampy.
- Technické vybavení: počítač či notebook, kopírka, tiskárna, telefon a případně projektor nebo televize s webovou kamerou pro schůzky.
Seznam dalšího vybavení, které usnadňuje a optimalizuje váš pracovní den, je však mnohem rozsáhlejší. Za prvé je nezbytné uklizené a ergonomicky vybavené pracoviště. Kromě výškově nastavitelných držáků monitorů, ergonomicky tvarovaných podložek pod myš a zápěstí a kvalitních zásuvkových boxů nabízíme všestranné portfolio produktů, které vám zpříjemní pracovní den. Toto vybavení lze doplnit užitečným příslušenstvím ke stolu, jako jsou stojánky na pera, podložky na stůl a zásobníky na dokumenty.

Moderní vybavení pracoviště
Nábytek
Organizace psacího stolu
Jmenovky a mnohem víc pro vaše zaměstnance
Jmenovky pro schůzky s klienty
Jmenovky pro zaměstnance bank jsou vyžadovány při mnoha příležitostech v každodenním pracovním životě i při různých událostech. Jmenovky usnadňují komunikaci během schůzek a seminářů až po veletrhy a interní akce.
Objednejte si vysoce kvalitní hliníkové jmenovky s logem a jmény zaměstnanců od společnosti DURABLE. Stačí nám zaslat údaje pro tisk a design. Potřebujete pro svou banku jmenovky speciálních rozměrů? Se jmenovkami z naší řady BASIC vám můžeme dodat velikost, kterou potřebujete. Hliníkové jmenovky lze flexibilně přizpůsobit vašim požadavkům a následně je potisknout anodickým tiskem.
Pouzdra na ID karty
Pouzdra na identifikační karty se často používají pro identifikační průkazy zaměstnanců nebo čipové karty, které je třeba předložit pro přístup do uzamčených prostor. Mohou být připevněny k pracovnímu oděvu nebo se mohou nosit na krku. Zaměstnanci tak mají svůj identifikační průkaz vždy po ruce a ušetří spoustu času.
Pokud jsou na ID kartách uloženy osobní údaje, doporučujeme naše RFID pouzdra identifikačních karet, které zabraňují přečtení údajů neoprávněnými osobami!
